18 Nisan 2009 Cumartesi

Nihat Nebula




Gece dörtte telefonumun yeni melodisi "Singil hop hop uzayaa da aman uzayaaaa..." gibi sözleri olan Madonna bestesi şarkıyla uyandım. Baktım, kim lan bu arayan diye, Çetin... Çetin saat kaç yahu demeye fırsat kalmadan telefonda başladı s'leri d yaparak peltek peltek konuşmaya. Çetin ne zaman çok sinirlense böyle konuşur, bir terslik olduğunu hemen anladım. Neyse efendim, uzatmayayım... Derdini anlattı, dedim ki SUG mensuplarıyla da bu sorunu tatlı dille paylaşırsak sorun olacağını sanmıyorum. Ardından feysbuk grubumuza ve CNN'e eş zamanlı olarak açıklama yazısını yolladı. Yazı altta:

Tüm SUG Mensupları ve Destekçilerinden Özür Dilerim!

Efendim bildiğiniz gibi kısa bir süre önce, Bay Singil' i uzaya götürecek bir taksici bulmuştum, ancak bu zat korsan taksici çıktı, evet evet düpedüz dolandırıcıymış bu adam. Böyle bir skandala karışmaktan ne kadar muzdarip olduğumu tahmin bile edemezsiniz sayın S.U.G mensupları.

Neyseki bizzat beni telefonla arayan İNTERGALAKTİK ŞOFÖRLER ve TAŞIMACILAR ESNAF ODASI BAŞKAN VEKİLİ Nihat Nebula, beni konu hakkında aydınlattı. İsterseniz başkanın sözlerine kulak verelim: ' Bu kırmızı suratlı adam, sadece korsancılık yaparak ekmeğimizle oynamıyor, aynı zaman da müşterileri taciz de ediyor. Oturacak yer olmadığı bahanesiyle yolcuları kucağında götürmeye zorluyor, sarkıntılık ediyor ve ahlaksız tekliflerde bulunuyor. O kadar çok şikayet aldık ki..'

Sevgili dostlar skandal patlak verdiğinden beri gözüme uyku girmedi inanın. Ama neyse ki N.Nebulay yaşanan tatsız olaylardan ötürü Singil'i bu seferlik hem de ücretsiz uzaya götüreceğini müjdeledi bizlere.

Saygılarımla,
Çetin.

Hiç yorum yok: